Jesli chodzi o krój to nawet fajny ;) Ale coś mi się zdaje, że tak troszkę sztucznie wygląda...20 sd? ;o przesada...nie kupuje go..
Nie podoba mi się zbytnio ..A 20 sd?Nigdy w życiu ;)zuzia1207
Prześlij komentarz
2 komentarze:
Jesli chodzi o krój to nawet fajny ;) Ale coś mi się zdaje, że tak troszkę sztucznie wygląda...20 sd? ;o przesada...nie kupuje go..
Nie podoba mi się zbytnio ..
A 20 sd?
Nigdy w życiu ;)
zuzia1207
Prześlij komentarz